سوالات متداول

سوالات متداول

پاسخ: زمان تخفیف دار شدن محصولات مشخص نیست اما شما می توانید از طریق عضویت در خبرنامه از تخفیف های شریفی استور با خبر شوید.

پاسخ: خیر، تا زمانی که مراحل ثبت سفارش توسط مشتری به صورت کامل انجام نشده و مبلغ سفارش پرداخت نشود، شریفی استور هیچ تعهدی بابت تحویل کالای مورد نظر نخواهد داشت و درخواست ثبت سفارش تا 24 ساعت اعتبار خواهد داشت. پس از گذشت این زمان احتمال ناموجود شدن یا تغییر قیمت محصول وجود دارد.

پاسخ: پس از تایید موجودی و قیمت کالا توسط شریفی استور، وضعیت سفارش به “در انتظار پرداخت” تغییر می کند و شما از آن زمان تا 20 دقیقه فرصت دارید تا از طریق درگاه پرداخت، مبلغ کالا را پرداخت کنید. چنانچه در این زمان قادر به پرداخت نباشید وضعیت سفارش به ناموفق تغییر پیدا می کند. در این صورت کارشناسان فروش برای پیگیری سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

پاسخ: بله تمامی کالاهای موجود در سایت دارای گارانتی رسمی و شرکتی بوده و اصالت آنها توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تایید شده است. در صورتی که پس از تحویل کالا با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم افزاری و سخت افزاری برخورد کردید، باید با بخش خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده یا وارد کننده برند مورد نظر تماس بگیرید و در این موارد، شریفی استور هیچ گونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور ندارد.

پاسخ: پس از ورود به حساب کاربری از طریق شماره موبایل خود، در پنل کاربری و در قسمت “سفارش های من” روی گزینه “مشاهده فاکتور” کلیک کنید.

پاسخ: پس از نصب و راه اندازی محصول توسط نماینده شرکت، گارانتی محصول فعال خواهد شد. در صورتی که نصب محصول توسط نماینده شرکت انجام نگیرد گارانتی فعال نمی شود.

پیگیری تحویل سفارش

1- چطور می تونم سفارشم رو تحویل بگیرم؟

در استان های تهران و البرز، سفارشات توسط واحد لجستیک شریفی استور ارسال می شوند. اما در سایر استان ها (به جز تهران و البرز)، اگر کالای شما جزو دسته کالاهای متوسط، کوچک یا فوق کوچک باشد توسط پست یا تیپاکس تحویل شما می گردند و چنانچه سفارش شما شامل کالاهای بزرگ یا فوق بزرگ باشد، پس از رسیدن کالا به باربری شهر مقصد، با شما، توسط باربری تماس گرفته می شود و میتوانید برای ارسال کالا از باربری شهر خود تا درب منزل هماهنگی های لازم را انجام دهید.

2- هزینه ارسال کالا در شریفی استور چطور محاسبه میشه؟

هزینه ارسال با توجه به نوع کالا و آدرس تحویل خریدار متفاوت است که در زمان ثبت سفارش تعیین می‌شود.

3- چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

کالاهای فوق بزرگ: ساید بای ساید - داکت اسپلیت - اسپلیت ایستاده - اسپلیت دیواری - تلویزیون های 65 اینچ و بالاتر - کولر آبی فوق بزرگ (حجم 7500 و بالاتر)

کالاهای بزرگ: یخچال فریزر بالا - یخچال فریزر پایین - یخچال تک - فریزر تک - ماشین لباسشویی - اجاق گاز مبله - فر توکار - پخش کننده خانگی - میز تلویزیون - تصفیه آب و آبسردکن - آبگرمکن - بخاری گازی دودکش دار - مایکروویو توکار - ماشین لباسشویی دوقلو - هود مورب - هود شومینه‌ای - هود جزیره‌ای - سینک - فر رومیزی- تلویزیون های 50 - 55 - 58 - کولر آبی بزرگ (حجم 3900 تا 7400)

4- اگر هنگام تحویل کالا متوجه شدم که کالا آسیب دیده میتونم اون رو تحویل نگیرم؟

در صورتیکه بسته بندی کالا دچار آسیب دیدگی (پارگی، رطوبت و...) می باشد، می توانید از تحویل کالا از مامور ارسال خودداری کنید. اما چنانچه پس از باز شدن کالا، بدنه محصول دارای خط و خش یا هرگونه ایرادی باشد، بایستی از طریق شماره تماس مندرج روی بسته بندی کالا، مراتب را به پشتیبانی شرکت تولید کننده کالا اطلاع دهید.

5- چطور می تونم سفارشم رو به صورت حضوری دریافت کنم؟

هنگام ثبت سفارش و در قسمت انتخاب زمان ارسال کالا، با انتخاب گزینه تحویل حضوری و تعیین روز و ساعت تحویل می توانید سفارش خود را در آدرس مشخص شده در موعد مقرر تحویل بگیرید.

6- امکان تغییر زمان تحویل کالا در آدرس شعبه حضوری انتخاب سنتر وجود دارد؟

در صورتی که از زمان انتخابی شما نگذشته باشد، می توانید پس از تماس با 34564546-026 با هماهنگی قبلی زمان تحویل حضوری را تغییر دهید.

7- سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند رو چطور میشه پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

سامانه پیگیری مرسولات پستی

شماره مرسوله 24 رقمی پست توسط سامانه پیامکی پست جمهوری اسلامی ایران برای شما ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود در این سامانه اطلاعات را دریافت کنید.

پرداخت سفارش

1-از چه طریقی می تونم سفارشم رو پرداخت کنم؟

برای خرید از شریفی استور می توانید به سه روش اقدام کنید :

  1. پرداخت آنلاین : در روش آنلاین شما مبلغ را به صورت مستقیم از طریق درگاه پرداخت می کنید. در این روش به عنوان هدیه اولین خرید هزینه ارسال رایگان محاسبه می شود.
  2. پرداخت در محل: در این روش برای استان های تهران و البرز مبلغ سفارش را به صورت کامل بعد از دریافت کالا درب منزل به مامور ارسال پرداخت می کنید. برای سایر استان ها 15 درصد مبلغ کل سفارش، به عنوان بیعانه به صورت آنلاین دریافت می گردد. مابقی مبلغ سفارش را درب منزل به مامور ارسال پرداخت می کنید.
  3. پرداخت با شناسه واریز: در این روش مبلغ پرداختی را به شماره شبا حساب شریفی استور واریز کرده و در هنگام ثبت سفارش شناسه واریز را وارد می کنید. در این روش نیز هزینه ارسال به عنوان هدیه اولین خرید برای شما رایگان حساب میشود.

لازم به ذکر است که هزینه ارسال در همه روش های ذکر شده، برای تمامی استان ها به جز استان تهران و البرز تا باربری شهر مقصد محاسبه میشود. سایر هزینه ها از جمله تاخیر در تحویل کالا، انبارداری، تخلیه و ... برعهده شریفی استور نمی باشد.

2- هزینه ارسال در شریفی استور چطور محاسبه میشه؟

هزینه ارسال برای استان های تهران و البرز از انبار شریفی استور تا درب منزل مشتری براساس حجم و وزن کالا و همچنین مسافت طی شده محاسبه می شود. در سایر شهرستان ها این هزینه تا باربری شهر مقصد حساب می شود.

3- چطور می تونم سفارشم رو به صورت اینترنتی پرداخت کنم؟

بعد از افزودن محصول انتخابی خود به سبد خرید برای ثبت سفارش ابتدا اطلاعات آدرس خود را وارد می کنید و سپس از بین روش های پرداخت، روش پرداخت آنلاین را انتخاب کنید و بعد از انتخاب زمان ارسال بر روی دکمه ثبت و پرداخت سفارش کلیک کرده و وارد درگاه پرداخت آنلاین می شود و در نهایت سفارش خود را تکمیل می کنید.

4- شرایط پرداخت در محل در استان تهران و البرز و سایر استان ها به چه صورته؟

در حال حاضر گزینه پرداخت در محل، برای سراسر ایران و برای همه کالا ها فعال می باشد.

  • مشتریان گرامی ساکن استان تهران و البرز، با انتخاب گزینه پرداخت در محل نیازی به پرداخت بیعانه برای ثبت سفارش خود ندارند و می توانند کل مبلغ سفارش را درب منزل پرداخت کنند.
  • مشتریان گرامی ساکن سایر استان های کشور با انتخاب گزینه پرداخت در محل، برای قطعی شدن سفارش خود بایستی 15 درصد از مبلغ فاکتور را تحت عنوان بیعانه پرداخت کنند.

حمل و نقل

1- شرایط و هزینه حمل و نقل کالاهای بزرگ و فوق بزرگ در استان تهران به چه صورته؟

اگر کالای شما جزو کالاهای بزرگ یا فوق بزرگ باشد هزینه ارسال در استان البرز از 150 هزار تا 1 میلیون تومان متغیر می باشد.

2- روش های حمل و نقل سفارشات به چه صورته؟

حمل و نقل سفارشات با توجه به نوع کالا و نشانی خریدار تعیین می گردد. در استان های تهران و البرز ارسال کلیه کالاها توسط واحد لجستیک شریفی استور انجام می شود. در سایر استان ها، کالاهای متوسط، کوچک و فوق کوچک توسط بپست یا تیپاکس و کالاهای بزرگ و فوق بزرگ توسط باربری ارسال می شوند.

3- در صورتیکه بسته بندی کالا ایراد داشت می تونم سفارش رو تحویل نگیرم؟

زمانی که بسته بندی کالا دارای ضرب دیدگی ، پارگی و.. باشد، می توانید سفارش خود را از مامور ارسال تحویل نگیرید.

4- در صورتیکه خود دستگاه آسیب دیده باشد، چطور باید پیگیری کنم؟

در صورتی که بدنه دستگاه دارای آسیب دیدگی باشد، بایستی با مرکز خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهید.

5- اگر اطلاعات فاکتور خرید با اطلاعات روی بسته بندی کالا مغایرت داشت چطور پیگیری کنم؟

در این صورت، از پذیرش سفارش خودداری کنید.

6- هزینه ای که بابت حمل و نقل از من دریافت می کنید چطور محاسبه میشه؟

  • مبالغی که بابت هزینه حمل و نقل کالا به هنگام ثبت سفارش از مشتری دریافت می گردد، در استان های تهران و البرز بابت هزینه حمل کالا از انبار شریفی استور تا درب منزل مشتری می باشد. هزینه بالابری کالا با توجه به جدول انتهای صفحه محاسبه شده و پرداخت آن به عهده خریدار می باشد.
  • مبالغی که بابت هزینه حمل و نقل کالا به هنگام ثبت سفارش از مشتری دریافت می گردد، در سایر استان ها (به جز تهران و البرز) بابت هزینه حمل کالا از انبار شریفی استور تا باربری شهر مقصد می باشد و هزینه حمل کالا از باربری تا درب منزل به عهده خریدار می باشد.

7- در چه مواردی باید هزینه بالابری پرداخت کنم؟

در صورتیکه سفارش شما شامل کالاهای بزرگ یا فوق بزرگ باشد، در هنگام تحویل کالا بایستی با توجه به نوع کالا و مسافت طی شده هزینه ای را بابت بالابری کالا به واحد لجستیک شریفی استور پرداخت کنید. بالابری کالا در صورتی که مشتری این خدمت را بخواهد انجام خواهد شد و باید در هنگام ثبت سفارش اگر نیاز به بالابری دارید به کارشناس فروش اطلاع دهید.

مرجوعی کالا

ایمیل خود را وارد کنید تا از تخفیف ها و جشنواره ها همیشه با خبر باشید.

چگونه اعتماد کنیم
مشاوره تخصصی رایگان  
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل   
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

enemad-logo
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من