نکات مهم هنگام تحویل سفارش

لطفا هنگام تحویل کالا، پلمپ بودن کالاهای شرکتی و سالم بودن بسته بندی را بررسی کنید. در صورت وجود هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، خط و خش و… با واحد پشتیبانی شرکت سازنده دستگاه تماس گرفته و پس از اطمینان از صحت کالا، رسید تحویل را تایید و کالا را دریافت نمایید.

کالاهایی که نیاز به نصب دارند مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… در صورتی که توسط مشتری نصب شوند (عدم نصب توسط شرکت مربوطه) از گارانتی محصول خارج شده و شرکت در قبال ایرادات آن هیچ گونه مسئولیتی ندارد. پس از نصب کالا به وسیله نصاب شرکت، هرگونه ایراد فنی شامل گارانتی می شود و برعهده شرکت ضمانت کننده کالا می باشد و شریفی استور هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

       ———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

شما میتوانید با مطالعه سوالات متداول از دیگر شرایط و نحوه خرید کالا ، پرداخت در محل ، تحویل کالا ، بازگرداندن کالا با خبر شوید.